20.4.2010

Löytö..jä

Pitkästä aikaa löysin kirpparilta kivoja juttuja.
Ostin siis Jannelle tavallisen harmaamustan t-paidan 50snt. (toinen vaate minkä löydän Jannelle ikinä)
Itelle ruskean t-paidan 1€ (koko "hennes&mauritsin" M, meinasin ettei sovi mutta sopi oikein hyvin).
Ja sit se LÖYTÖ, sellanen musta bolero joka solmitaan edestä 3,5€ mutta oli puoleenhintaan eli 1,75€. Oon kauan ajatellut ostaa boleron mutta en ole kirppareilta löytänyt. Nyt oon ja pesun jälkeen saa alkaa käyttämään. :)

Sit Prismasta ostin Naomi Campbellin hajuvettä itelle synttärilahjaksi, oli vielä 30% alennuksessa koska oli poistuvien tuotteiden hyllyssä.

Ja Jannelle löysin jo synttärilahjankin.

Hesburgerista löytyi vielä kaksi hampurilaista kotiin vietäväksi.

2 kommenttia:

Leena kirjoitti...

Niinpä, joskus tekee löytöjä,
joskus ei löydy mitään, vaikka etsis kaikaista liikkeistä. Ainakin jos on pakko ostaa vaikka juhlin jotain, niin sit ei ainaskaan lydy.
mut sitten taas ihan ykskaks sattuu silmiin sopiva,ja vielä hintakin kohdallaan.
Hajuvesiä on ihan liikaa tarjolla,
jotkut haisee ihan myrkyltä, en tiedä kuka niitä ostaa :)
Sellasta boleroa mäkin joskus aattelin ostaa, mut on vaan jäänyt.
hiljattain näin yhdellä, ja se oli ihan ok.
hyviä löytöjä sulle :)

-Maisu- kirjoitti...

Mä tiän kuka niitä myrkky hajuvesiä ostaa. Ne nirppanokkaiset mummot jotka kaatavat sen pullollisen päällensä ja tulevat MUN viereen bussissa istumaan :/

Tänään tuli lisää netin kautta kirpparilta ostettuja paitoja (ei huutonetin). Ne tosin oli kalliimpia, 3paitaa 18€(sis.postimaksun 6,70€) mutta siitä yhdestä tulee todennäköisesti mun lempparipaita.