16.4.2011

Tyhmä(kö) pikkusisko?

Lähes kaikki on sanonut mulle että mä oon niin lapsellinen ja tyhmä kun luulen että veli pääsee eduskuntaan. Ei se kuulemma mitenkään voi sinne päästä ensikertalaisena ja lähes 0€ vaalibudjetilla.
Keskustelupalstoilla mua on haukuttu naiviksi ja tyhmäksi ja vaikka miksi.
Ehkä mä sitä olenkin.

Mutta miksi ei saisi elätellä toivoa ja unelmoida? Ja jos sinne 200 pääsee niin miksi yks ei vois olla mun veli? Pääseehän sinne muidenkin veljiä, siskoja, äitejä jne.

Huomenna juhlitaan kaikesta huolimatta, tapahtui mitä tahansa.


Nyt menen tekemään huomiseksi Perussuomalaiset kakkua.

3 kommenttia:

Pia kirjoitti...

Älä välitä, miten se ketään voi haitata että kannustat pyrkijää? Pidetään peukut pystyssä, että käy hyvin! :)

Terttumarja kirjoitti...

Kakkua?
Minä joudun kuulemma syömään vanhan vilttihattuni. :))
Toivottavasti niin käykin.
Edessä jännittävä päivä ja ilta!

-Maisu- kirjoitti...

Pia: täälä on niin jännät tunnelmat että ei sitä voi tajuta.

Rosina: toivon todella että joudut syömään hattusi ;)