11.7.2011

Nishiki 501

Janne sanoi viimesimmän pyöränkorjauksen jälkeen että mulle pitää alkaa etsiä uutta pyörää kun nykyinen alkaa vedellä viimesiään.
Tänään sitten käytiin Malmilla pyöräkaupassa ja pienen harkinnan jälkeen mukaan tuli tämä söpöliini ;)



Kallis ku mikä mutta kun meillä ei ole autoa niin pitäähän ainoat kulkuvälineet mitä meillä on niin olla hyvät!

Tosin nyt saa olla aina pelko perseessä että koska tuo varastetaan jos sen kaupan pihaan jättää. Työpaikan pihalle sen ehkä uskaltaa aika hyvin jättää.
Hyvän lukon ostin ja siihen sellasen ketjusysteemin.
Janne sanoikin että nyt tiedät miks se on lähtenyt kauppa ym. reissuille roskalavalta löydetyllä pyörällä. Pidemmille (pysähdyksettömille) matkoille, hyvällä pyörällä.

Janne just asentaa sitä lukkoa ja JOPPARIA (Janne ei tiennyt mikä on joppari ;) ) sekä mittaria.

Sit pääseekin koeajolle. Ajoinhan mä kyllä jo sen sieltä kaupasta kotiin, alle 3km.

Huomiseksi ennustettiin pitkästä aikaa sadetta Helsinkiin (viimeeksi satanut juhannus lauantaina) joten voi olla että pitää bussilla mennä töihin, tai ehkei sitä malta olla menemättä ;)

Uus kypärä pitää ostaa että sopii sävyyn :D

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joppari ei ole oikea sana. Löytyy vain urbaanista sanakirjasta, jossa selityksiä mm. sanoille joojoomies ja jormailla.. Tämän takia "normaalit" ihmiset eivät tuota sanaa tiedä.
tavarateline, tarakka, pakkari, takkari...

-Maisu- kirjoitti...

Joppari on Pohjanmaan murretta :) En minäkään tiennyt mikä on fikkari kun Helsinkiin muutin :D

Leena kirjoitti...

nyt voitkin sitten pyöräillä tänne :)
hienon valakonen on. ainakin vielä.
jopparilla me istuttiin lapsena.
turvallisia kilometrejä pyöräillessä.

Terttumarja kirjoitti...

Hyvän näköinen pyörä.
Mukavia ajokilometrejä toivotan sinulle!
Minä vaan en pääsisi turvallisesti pyörän selästä pois, jos tulisi äkkipysähdys. Runko on aika korkealla.
Mutta minähän olenkin vanha. :(

-Maisu- kirjoitti...

Rosina: mä oon maailman kankein ihminen mutta aina olen pyörän selästä pois päässyt paitsi jos on farkut, silloin tekee tiukkaa mutta pääsen silti.
Piti ostaa matalarunkoisempi pyörä mutta kun tuo oli niin hyvä niin ajattelin että kai mä vielä taivun.