30.11.2011

Vuoden viimeinen kuukausi

Huomenna käynnistyy vuoden viimeinen kuukausi. Mihin tämäkin vuosi meni?
Jouluvalmisteluista ei ole tietoakaan. Eikä me varmaankaan mitään erikoista koska olen joulun töissä. Olen jouluviikolla ti-pe vapaalla jolloin teen ainakin joululaatikot. Sitten olen 24.12-30.12 töissä.
Onko teidän jouluvalmistelut missä vaiheessa?

Irtisanouduin virallisesti maanantaina :) Vihdoin sain tehtyä lopullisen päätöksen. Kauan mä sitä pähkäilin ja mietin. (Henkinen)terveys on tärkeämpää kuin työ.
Tietoa uudesta työpaikasta ei ole. Jännittää mitä elämä tuokaan tullessaan jos en heti saa töitä. 3kk karenssin aikana en saa mistään rahaa. No töitä olen hakenut. Tänään kävin ensimmäisessä haastattelussa.

Tänään vein joulupaketin seurakuntaan. Jouluaattona tuntematon 5v tyttö tulee onnelliseksi.
Olen monena vuonna ajatellut ostavani paketin vähäosaiselle lapselle mutta jotenkin se on aina jäänyt. Nyt ilmoitus lehdessä sai minut toimimaan.



Huomenna alkaa Maisun maailman joulukalenteri. Kyllä sitä on nolottanut liikkua tuolla ympäri Helsinkiä ja ottaa kuvia mitä ihmeellisimmistä asioista. Monta kuvaa on jäänyt ottamatta ihan vaan sen takia ettei ole kehdannut. Tai kuva on jäänyt ottamatta kameran puuttumisen takia, kännykällä tulee niin huonoja kuvia. Tosin niitäkin on mukana kalenterissa. Vielä on kyllä muutamia kuvia ottamatta. Mutta siitä lisää torstaina kun kalenteri aukeaa.
Lisäksi laitan kuvia mun ja Jannen kalenteriyllätyksistä. Mutta tänä vuonna ei tule runoja, jotka oli viime vuonna suosittuja.

Huomiseen ;)

4 kommenttia:

Terttumarja kirjoitti...

Maisu hyvä,
teit samanlaisen ratkaisun kuin minä, jo kahdeksan vuotta sitten.
Oli oikea ratkaisu. :)
Hienoa että muistit tuntematonta lasta, eiköhän jouluna olekin tarkoitus muistaa niitä, joilla ei mitään ole.
Odotan innolla joulukalenterisi sivuja. :))

Anonyymi kirjoitti...

Mun jouluvalmistelut on aika hyvällä mallilla, kuusi pihalla ja valot ikkunassa.ruuat ostan kaupansedältä,ja lahjoja en pahemmin ostele:)
hymyilytti, kun oikein uutisissa sanottiin, kuinka paljon ostetaan ns. vääriä lahjoja, jotka myydään sitten huutonetissä ja kirppareilla :)
teit tosi hienon jutun, kun ostit tuntemattomalle. ja vieläpä sellaisen josta varmasti on iloa :)
minäkin olen joulun töissä, kuten niin monena muunakin jouluna.
kalenteria odotellessa.....
t. äiti

kaisa jouppi kirjoitti...

Minä olen taas vaan meinaillut joulupakettia laittaa :(
Vielä tosin ehtii joulupataan jotain laittaa, tai kännykällä kilauttaa lahjarahastoon.
Tuollainen konkreettinen paketti on tosi mahtava jonkun lapsen jouluna vastaanottaa :)

Olet sinä rohkea kun itsesi irtisanoit.
On kyllä totta, että henkinen terveys on tärkeää ja jos olosuhteet eivät kerran olleet muutettavissa.

Kivaa kun meikäläinenkin saa availla kalenteria!
Niistä suklaadikalentereista en tykkää kun suklaa on niissä niin seinätilkkeen makuista :(

-Maisu- kirjoitti...

Ei kannata kauheesti odottaa tätä joulukalenteria. Ei se oo mikää ihmeellinen :D