20.2.2011

Isoveli

Mulla on isoveli, 2v vanhempi.
En olis ikinä uskonut että 17.4.2011 päivää odotetaan maha sekaisin ja jännittäen. Tai emmä vielä jännitä mutta mitä lähemmäs tuo päivä tulee niin jännitys kasvaa.

Veljeni on siis ehdokkaana Eduskuntavaaleissa. Perussuomalaisten puolueesta.

Jos joku olis mulle vaikka viis vuotta sitten sanonut että vuonna 2011 veljesi on eduskuntavaali ehdokkaana ni olisin tukehtunut nauruuni :D

Minä en politiikasta ymmärrä mitään enkä halua ymmärtää eikä se kiinnosta yhtään.

En tiedä mitkä mahdollisuudet teoriassa veljellä on päästä läpi, vai onko mitään mutta minä pikkusiskona olen aivan varma että läpi pääsee.

Olen katsonut Keski-Suomen vaalipiirin Perussuomalaiset ehdokkaat (14kpl)
( http://www.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit2011/keski-suomenvaalipiiri )
ja noista kyllä veljeni on kaikkein fiksuimman näköinen ja blogien perusteella kaikista selväsanaisin ja tällä selväsanaisuudella tarkoitan sitä että tällänen politiikasta täysin tietämätön ymmärtää mitä lukee eikä tarvitse sanakirjaa tueksi.

Vaikka uskon siihen että veli pääsee eduskuntaan niin on se kyllä sellanen shokki, hyvässä mielessä siis että siitä kestääkin sitten toipua. Onneksi mulla on se maanantai vapaa töistä niin saa edes vähän pulssi tasaantua ;)

Ja jos jostain syystä veli ei pääse ei se ole mikään pettymys. Ei ollenkaan.
Ylpeä olen silti veljestäni.


Joten tsemppiä Lasse , kävi miten kävi!

http://lassenortunen.blogit.fi/

2 kommenttia:

Leena kirjoitti...

Oho, osaat sä ainakin kirjoittaa hienosti. kannustavasti.
munkin pitää katsoa ettei mulla ole silloin iltavuoroa :)
ja jos läpi menee niin saan varmaan sairauslomaa :)
tai paremminkin ilo lomaa :)
mutta oikeesti: ei sinne pärstäkertoimen mukaan valita(vaikkakin mä kyllä senkin katon)
mutta ei sinne kyllä ikäloppujakaan sais valita.

kaisa jouppi kirjoitti...

Tsemppiä vaan ja siunausta veljellesi Lasselle eduskuntavaalitaistoon.
Oli mukava lukea sisaren positiivisia arviointeja veljestään.