6.2.2011

Pohjanmaan reissu



Ekaa kertaa vihreällä junalla. On kyllä aika heiluvaa kyytiä Pendolinolla. Melkein voin pahoin kun heiluu niin kovasti.



Onneksi netti toimii junassa niin matka (4h) meni todella nopeasti.




Ei tullut vauva kuume ;) Kattokaa ny kuinka väsyneen näköinen olen ja nää on vaan nukkeja!!



Hiuksista lähti muutama sentti.



Ja sit musta tuli Pirjo Bergströmin näköinen..



Kotimatka alkoi 0.40 yöjunalla



Tässä laitan äitille viestiä kun mulle iski paniikkikohtaus junan ahtaassa hytissä :/



Käytiin kävelyllä todella ahtaissa käytävissä. Ja juna heilui niin että luulin olevani myrskyävässä laivassa.



Lähes perillä muutaman silmäyksen nukuttua.




Oma kaupunki kullan kallis <3

3 kommenttia:

kaisa jouppi kirjoitti...

Oli kiva lukea onnistuneesta "IHIMISTEN ILIMOOLLE"-tulo reissustanne :)
Samalla veret meinas hyytyä, kun luin, että nyt junat heiluukin kauheesti.
Tähän asti olen istunut, kuin Tutankhamon penkissä ja peljänny (vauhtia) nyt saa peljätä, että vielä putookin penkiltä :(
Onneksi en voi huonosti, vaikka keikkuu ja ahtaanpaikankammoa en ole TÄHÄN saakka potenut.
Ens kuun alussa minulla on tiedossa junamatka Riihimäelle ja näen jo nyt pikkasen painajaisia.
Minä kun pelkään Seinäjoki-Vaasa välisellä höyryveturi-osuudellakin :(

Siunausta arkeen teille Maisu.

-Maisu- kirjoitti...

Pendolino junat vaan keinuu ja heiluu. Sekä yöjunat.
Ei muut junat.

Leena kirjoitti...

no niin Pirjo :) aika kaponen toi
hytti.. mullekin olis voinut tulla jonkinmoinen paniikki.
ja jos vielä heiluu, niin hyi...
mulla pitää olla niin tasaista.

muuten, jos sä pystyit olemaan noin pienessä hytissä koko yön, niin ei lentokone oo enää mikään
mahdottomuus.