26.2.2012

Kuvahaaste

Laittelen näitä kuvia tänne aina silloin tällöin, järjestyksessä koska muuten menen ite sekasin.
Haastan kaikki blogini lukijat tekemään samoin. Voishan sitä aloittaa niinkun torstaina, maaliskuun ekana niin laittas sillee yhen kuvan päivässä mut mä alotan jo tänään :)

01: Kuva minusta 10 faktan kera.
02: Kuva minusta ja minulle läheisestä ihmisestä.
03: Kuva yöstäni.
04: Kuva ihmisestä, jonka kanssa haluaisin vaihtaa paikkoja päivän ajaksi.
05: Kuva aarteestani.
06: Kuva mikä saa minut aina nauramaan.
07: Kuva henkilöstä, joka on auttanut minua jaksamaan kaikesta.
08: Kuva jostain mitä inhoan.
09: Kuva jostain mitä rakastan.
10: Kuva lempibändistäni/artistista.
11: Kuva henkilöstä, jota ilman en voisi elää.
12: Kuva asiasta, jonka haluaisin toteuttaa ennen kuolemaa.
13: Kuva jostain mikä inspiroi minua.
14: Kuva jostain viimeaikaisesta asiasta, jolla oli suuri vaikutus minuun.
15: Kuva paikasta, jonne haluaisin matkustaa.
16: Kuva lempikirjastani.
17: Kuva jostain asiasta mitä en voi unohtaa.
18: Kuva minun päivästäni.
19: Kuva jostain mikä merkitsee minulle paljon.
20: Kuva minusta ja perheenjäsenestä.
21: Kuva mikä saa minut hymyilemään.
22: Kuva jostain mitä ikävöin.
23: Kuva jostain mitä pelkään.
24: Kuva mikä saa minut itkemään.
25: Kuva jostain mikä saa oloni epävarmaksi/turvattomaksi.
26: Kuva esineestä, jota ilman en voisi elää.
27: Kuva jostain mukavasta toteuttamastani reissusta.
28: Kuva lapsuudesta.
29: Kuva jostain asiasta, mistä olen riippuvainen.
30: Vapaavalintainen kuva.

5 kommenttia:

Sannis kirjoitti...

Hei, täähän on yli kiva jutska..täytyy varmaan kans ottaa ohjelmistoon kun saan ohi tuon 30 päivää - 30 kuvaa jutun (joka muuten ei ollukaan niin helppoa kun luulin). Vitsi, mä oon viime aikoina aivan missannu sun blogin kun oon ollu niin remonttihässäköissä. Toivottavasti nyt ehtii hetken relatakin..

-Maisu- kirjoitti...

Ei tämäkään kauheen helppoa ole, tulee ainakin selattua kuvakansiot läpi kun etsii sopivia kuvia :)

Sannis kirjoitti...

No joo aivan. Tää oli kiva kun tässä on aiheet valmiina. Tohon edelliseen 30 kuvaan piti vaan valita randomisti kaikkia mitä vuosien varrelta löytyy.

Tää haaste kyllä vaatii uusiakin kuvia, eipä mulla ainakaan löydy kuvaa siitä mitä pelkään..

-Maisu- kirjoitti...

Tähän on myös pakko, ainakin mun käyttää Googlen kuvahakua, ainakin tuohon seuraavaan kuvaan koska siitä henkilöstä mulla ei ole omalla koneella itseotettua kuvaa :)

-Maisu- kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.