8.2.2012

Uus sanoituis lauluun

Päättyy yö - aamu päivä saa,
Uusi päivä kun kirkkaana synkkänä koittaa.
Sulle oi – kotimaa,
Sävel kaunehin tuulessa pakkasessa soittaa.
Rakastan Vihaan elämää,
Joka uutena aamussa päivässä  aukee.
Rakastan Vihaan  elämää, joka uupuen illassa aamuyössä raukee.
Kirkkahin - päivä ei,
Aina parhainta loistetta suone. Hei tätä ei tarvinnut korjata!!
Unelman - usein vei,
Eikä ystävä lohtua tuone. HÄ! Just se tuo lohtua!
Rakastan Vihaan elämää,
Joka kyynelten helminä hohtaa.
Rakastan Vihaan elämää,
Joka myrskyihin tietäni johtaa.
Jäänyt on - päivän työ, Mikä työ? Mä oon työtön...
Ilta varjoja tielleni siirtää.
Kaupungin - sydän lyö,
Valot laineille siltoja piirtää.
Rakastan*elämää, joka nuoruuden haaveita kantaa. Tän on pakko olla vitsi?
Rakastan* elämää, joka muistojen hetkiä antaa.
Rakastan*elämää, sille lempeni tahdon mä antaa
Rakastan*elämää, joka muistojen hetkiä kantaa

*Vihaan

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei. nyt nenä pystyyn, ei
elämä työttömyyteen kaadu.
mäkin oon ollut monta kertaa työtön.
Nyt vaan jotain mukavaa tekemistä,
ilmaiseksi voi mennä ulos raittiiseen ilmaan käveleen, vapaaehtoistyötä voipi harrastaa, työväen opistolle kursseille, mieti mikä kiinnostaa, ja jos ei kiinnosta niin sitten nauti
kotona olosta, kun ei ole kiire minnekkään.
onko siellä työttömille joku yhdistys, toimintaa?
tässä jotain ehdotuksia.
mä olin työttömänä ollessa kirpparilla töissä ilmatteeks...ja kivaa oli.
tsemppiä kuitenkin siihen että löydät oikeaa työtä :)

-Maisu- kirjoitti...

Varsinainen työttömyys on se pienin murhe tässä elämässä. Ne seuraamukset siitä on vaan ikäviä.

kaisa jouppi kirjoitti...

Tänään olin kaupungissa ja ostin koukut niihin englannintoffeisiin :)
Laitan sitten niistä kuvat blogiin, kun saan ne korviin asti.