29.5.2012

Tiistai

Kesä on tullut. Hiki valuu kokoajan. Eilen illalla oli ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa vähän viileä kun satoi ja lämpötila laski huimasti.
Parvekkeen ovi ja makkarin ikkuna on auki lähes kokoajan. Ampiasia tulee solkenaan sisälle. Laitoin ikkunaremontin tehneelle firmalle sähköpostia josko niillä olis joku ötökkäsuoja ehdotus mutta eivät ole vastanneet. Sellasen kun sais makkarin ikkunaan niin helpoittaisi huomattavasti.

Eilen kävin sosiaalityöntekijän juttusilla. Kuuluu mun hoitosuunnitelmaan käydä siellä. Ihan kiva käynti. Se kartoitti mun työkokemuksen/koulutuksen ja kyseli raha- ja lainajuttuja. Ja kyseli onko mulla tietoisuus etuuksista jotka mulle kuuluu. Kaikki oli tuttua mitä se kertoi.
Ennen käyntiä vein mökin kaivovesinäytteen Viikkiin tutkittavaksi ja kun sieltä poljin Malmille olin ihan hikinen. Tarkotus oli käydä jotain kesä vaatteita kaupoissa etsimässä mutta en uskaltanut mennä sovittaan koska en olis saanut enää farkkuja takas jalkaan kun ne oli liimautuneet ihan kiinni :/ Yhdet sitten ostin sovittamatta ja oli sopivat (12,95€, en kalliimpia olis sovittamatta uskaltanut ostaa).

Imuroitu meillä ei ole pitkään aikaan, seuraavana sadepäivänä pitää sitten imuroida. Mulle kuuluu nyt kodista huolehtiminen kun Janne on päivät töissä (7-15.30).

Tajusin eilen että oon mennyt viimeeksi bussilla kuukausi sitten :) Pyörä on nyt kesällä kulkuväline, tosin jos keskustaan on asiaa niin sitten menen bussilla mutta harvemmin sinne on mentävä.

Kissa on jo raapinut uutta telinettään, jee jee :)



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

lähetä tänne se lämpö, ja äkkiä. täällä niin kylmä, että olis pitänyt olla välihousut jalassa. ja kylmä tuuli.
Tule antamaan inspiraatio mullekin pyörän käyttöön..t. äiti

-Maisu- kirjoitti...

Tänään oli eka vähän viileämpi päivä :)