20.8.2012

Juna kulkee vaan...

..kulkee, on sillä suunta tuonne pohjoiseen.

Taikauskoista vois hirvittää, mulla on junassa paikka 13 ja tää on 13 kerta Pietarsaareen sitten digikamera ajan (2004 lähtien). On muuten kiva aina katsoa kuvista montako kertaa missäkin on ollut. Kamera kun kulkee joka reissussa mukana.
Viime kerrasta on melkeen vuosi kulunut kun Jeppiksessä kävin, lokakuun lopulla 2011 siis siellä vierailin.
Tällä viikolla tulee vuosi siitä kun Jannen kanssa pyöräilimme osan matkaa äidin luokse :) Ei taitais enää jaksaa. On se vaan kätevää näin junalla. Ja halvalla, vaan 120,14€ meno paluu. Huh huh!

Eilen Janne tuli tuliaisten kera Tallinnasta. Sinne ne jäi kaappiin odottamaan mun kotiinpaluuta (to tai pe). Äiti kun kuulemma on ostanut mulle sinne irtokarkkeja ja sipsejä ja halloum juustoa. Kummallinen äiti, luulee että pidän herkuista ;)

Saa nähdä mitä Pietarsaaressa tulee tehtyä. Tänään on iltatori, siellä varmaan käydään. Emmä ees tiedä haluanko tehdä mitään erikoista. Uimapuvun pakkasin mukaan mutta saas nähdä tarkeneeko sitä enää mereen uimaan. Tuskin.
Sukkia oon käyttänyt viimeeks toukokuussa. Nyt pakkasin parit mukaan ja villasukat. Ajattelin jos junassa olis kylmä mutta eipä täälä ole.

Jannelle jäi ruokaa pakastimeen, kolme annosta. Ja kissalle paljon ruokaa. Kai ne pärjää ilman mua :)

jk. on täälä sittenkin vähä viileä mutta en enää niitä sukkia ala kaivaan. Seinäjoella jo, enää siis tunti Pännäisiin. Onkohan äiti varautunut netittömyyteen ku mä meinaan varastaa sen netin ;)

2 kommenttia:

Terttumarja kirjoitti...

Ja soihan se ovikello!
Kiva kun kävit(te) tervehtimässä meitä "vanhuksia".
Suu on niin makeana nyt että! :))
En huomannut tiedustella, kävitkö meressä? Tai en ainakaan muista kysyneeni. :)

-Maisu- kirjoitti...

Kiva oli käydä :)
En ole uimassa käynyt enkä mene, liian kylmä vesi jo :D