13.5.2011

Kirpparivaatteet ja kakkaa

Ostin eilen kirpparilta farkut ja pipon. Olin aikasemminkin katsonut noita farkkuja mutta hinta 7€ oli kirpparivaatteesta mulle liikaa. No eilen kuitenkin sovitin niitä ja oli nii "mulle tehdyt" joten ostin ne. Kassalla hinta aleni puoleen kun myyjä oli laittanutkin kaikki tavarat puoleenhintaan. Jee. Pipo maksoi 40snt.
Tuo paitakin on ostettu joskus aikoja sitten kirpparilta, lempipaitani.



Janne on mökillä juhlimassa siskonsa synttäreitä. Mulla työviikonloppu. Euroviisuja ja MM-lätkää.

Suklaata ja uutuus jäätelöiden makutestausta.

Eilen oli muuten sellanen tilanne että ei tienny itkeekö vai nauraako. Kissalla siis ollut maha ripulilla ja on kakannut viimeeksi sunnuntaina. Eilen siis olin niin itkua vääntämässä kun ei vieläkään kakkaa kuulunut. Janne lähössä mökille ja minä en yksin halua kissaa eläinlääkäriin viedä. Hieroin kissan mahaa, lauloin kakkalauluja, tein siis kaikkeni.

23.30 kissa kakkas normaalin kakan. Olin onnellinen.

Ei kommentteja: