1.5.2011

Lakossa ja ärsyttää

Olen facebook lakossa. Menee hermot sen toimimattomuuteen ja muutenkin jotenkin ärsyttää se paikka tällä hetkellä.

Muutkin asiat ärsyttävät.

Ensinnäkin aamu alkoi kissanoksennuksen siivouksella.


Toiseksi olen nyt siis aloittanut kulkemaan pyörällä työmatkat. Tänään oli neljäs kerta. Kunto on niin huono ja itkua melkeen pitää vääntää kun jalkoihin ja keuhkoihin sattuu. Muiden kesien kokemuksella ei se kunto kasva. Yhtä tahmeaa se pyöräily on joka päivä.
Ärsyttää nyt se kun Hämeentien silta on remontissa ja pyöräilijät joutuvat kiertoreitille. En tykkää kun se vaikeuttaa matkaa. Eilen löysin reitit mutta lyhyemmätkin olisi mutta kun niissä on sit se että ei voi ajaa koko ajan kun suojateiden reunakivet on niin korkeat että niistä ei pyörällä yli pääse. Nopeampaa pääsee pidempää reittiä.
Innolla odotan koska kumi puhkeaa ekaa kertaa, viime kesänä tais olla viitisen kertaa. Tai eihän siinä mulle oo sillee vaivaa ku J sen korjaa ja mä pääsen sit bussilla jos ei heti ehdi korjata :D

Söin yhden munkin töissä. Varmaan menee vielä toinenkin. Ärsyttää.

Nyt on jo toukokuu, 27.5 klo 15.30 hymyilyttää...

2 kommenttia:

Leena kirjoitti...

siispä, loppu hyvin kaikki hyvin :)

mua ärsytti se kun en päässyt töihin viikonlopuksi :)

liikunta kannattaa aina, sanon minä joka liikun nelipyöräisellä enimmäkseen...

kaisa jouppi kirjoitti...

Minua nauratti tuo pyöräjuttu :)
Olen tismalleen samaa mieltä, että vaikka sotkis Sastamalasta Honoluluun (esimerkiksi), niin tippaakaan ei kunto kohenis :)

Minä paistoin tänään about 80 munkkirinkulaa ja söin 3 :(

Se noissa lemmikkieläimissä on vikana, kun ne yrjöö.
Koiramme aina pidätteli laattaa niin kauan, että kerkes maton päälle :D