29.6.2012

Kotini on linnani vai miten se nyt menikään..

Siivosin tänään kun kuulemma meillä on pölyä. Siivouksen jälkeen kuvasin koko kodin ja 119 kuvaa tuli otettua. Ei sitä ennen digikamera aikaa tuolleen kuvia otettukaan..
Tässä kuvapläjäys kodista, aivan kun te ette olis jo kyllästymiseen saakka näitä kuvia nähneet :)
Olkkarin maton väriä saa ehdotella, ei valkoista.


Täkit on odottamassa talvea, kesäisin nukutaan pelkillä pussilakanoilla.


On jäänyt makuuhuoneen telkkari vähemmälle käytölle kun viihdyn olkkarissa paremmin nyt.






Kalenteri on tyhjää täys. Käytetään nykyään googlekalenteria mikä on ehkä parasta mikä idea ollaan varastettu Teijalta ja Markolta :)


Kissataulu pääsi tänne kun saatiin peili.



Huomaa että Janne ei ole tullut vielä töistä ;) Ja imurinputki loistaa olkkarissa..


Toi tietokonenäyttö ei kuulu tuonne, on väliaikasesti (seuraavat 10vuotta) tuolla. Kissa syö, reppana meinas nälkiintyä kun imuroin niin kauan (kissa piilossa imuroinnin ajan, pelkä imuria).



Maustenurkkaus, ja vähä muutakin. Ärsyttävä siivouksen kannalta mutta muuten tykkään, ainakin tuosta kivestä minkä Janne on löytänyt.


Ruusut, vankilasta. Kissa syö edelleen. Haluaisin uuden kahvin ja vedenkeittimen mutku noi on vielä ehjiä niin en osta.


Grillille just sopivan pöydän Janne on tehnyt joskus parikytä vuotta sitten. Ja maailman ihanin tiskikone. Ei turhia nappuloita ja pyörylöitä. Paras.


Hyvä keksintö oli tuon hiekkiksen tuohon laitto. Tosin imuroitavaa tulee kun Herra M tykkää kaivaa nii hiekka lentää. Tuuletin on kesän tuossa, talven kellarissa. Palmuun tulee uusia versoja.


Punaset tyynyt on siis hyvä säilyttää tuossa (parveketyynyt) sateenvaralla. Ja nuo puulaata, oon edelleen niin rakastunut niihin.


Tietokonepöytä on ruma mutta kuulema hyvä. Joten en sano mitään. Muistakaa miettiä sitä maton väriä!!!

Mä en tykkää tosta liukuovesta, harvoin se kyllä kiinni on, silloin kun tiskikone on päällä ja Janne pelaa.

Telkkari on kyllä maksanu jo itsensä takasin, paras ikinä. Näkee kunnolla.




Yksi määkijä pääsi yhden ylijäämäpuulaatan päälle.



Harvemmin käytössä oleva raapimistolppa, matot on kuulemma paremmat. Lelu tolpan juurella on se paras jos tillin oksaa ei lasketa. Joo luit oikein. Tillin oksa, se tapetaan nopeasti!


Tämä määkijä halus ikuistaa jäljet tasoon. Nyt on huopatossut jalassa.



Muistakaa se maton väriehdotus...


Nää johdot tässä on mun suosikki!!






Kun on omavarainen voi ostella telkkareita ja huonekaluja vaikka tulot on 0€/kk. Salaatilla, tillillä ja herneenversoilla pärjää hyvin.


Äiti mietiii tän kuvan kohdalla että missäs sen ostama vessapaperiteline on. Se on uudessa perheessä. Anoppi osti hienomman ;)



Toivottavasti me ei ikinä muuteta, noi magneetit on meinaa nii tiukkaan tohon tarrautuneet että en ota irti. Ja mitäs kaikkea meillä parvekkeella onkaan liimattuna, ei siis muuteta. En lottoa ni ei tuu kiusaus muuttaa..


En kirjota tähän mitään..


Niin se olkkarin maton väri? Kertokaahan!

8 kommenttia:

Pia kirjoitti...

No kuule se maton väri :) Minä lähtisin rakentelemaan sitä tuon olohuoneen taulun pallojen värien mukaan. Voisi olla matto, jossa on lähes kaikkia noita värejä/paria väriä/vain yhtä pallon väriä. Mutta ensimmäiseksi minulle tuli mieleen, että sellainen tummemman limen värinen olisi kiva, toisi säväyksen. Sitä väriä taulussa ei tosin ole :)

-Maisu- kirjoitti...

Limeä olen itse kattellut jo kaupoista/lehdistä sillä silmällä. Yks väristä mä mielellään haluaisin..

Anonyymi kirjoitti...

hah..mä aattelin mielessäni et ehdotan vihreää :)
Oikeesti mä oon sisustuksessa niin neutraali isoissa asioissa...siispä ehdotan beessiä , jos valkoista ei saa olla :)
mutta sehän on teidän koti. oman maun mukkaan, sanon minä .siis äiti.

kaisa jouppi kirjoitti...

Ajattelin jotain noihin sinisiin täpliin vivahtavaa ja yksvärisenä.

-Maisu- kirjoitti...

Kiitos tähän saakka tulleista ehdotuksista.
Itse nyt kuvista kattoen oon alkanut kallistumaan harmaan puolelle.

Ravi kirjoitti...

Mä taas ajattelin et oisko jotain tummempaa ruskeeta, vähän kuin ne sälekaihtimet tietokonepöydän ääressä? Tai sitten jotain ruskeeta sävyä mitä löytyy siitä 'puulaatta'-taulusta?

-Maisu- kirjoitti...

^ en tiedä miksei mun sähköpostiin ole tullut että yksi kommentti odottaa tarkistusta ilmoitusta, joten näen tämän vasta nyt kun tajusin itse katsoa.

Ruskea on hyvä ehdotus :)

Anonyymi kirjoitti...

Olkkari kaipaa minun mielestäni väriä ja valoisuutta. Kovin on tummat kalusteet, mutta ihanan värikäs taulu ja kissapullot. Niistä voisi valita jonkun mieleisen värin.
Turkoosi tai lime?