13.12.2011

13.luukku





Lucian päivä ja kalenterista ei tullut mitään Lucia aiheista mutta eipä se mitään :)
Janne otti oikeen "taidekuvan", niinkun hän asian ilmaisi. Ja onhan se ihan kiva.

Sain tänään tehtyä joulukortit. Kolmeen jäi osoitteet kirjoittamatta kun pitää kimalteen antaa kuivua. No jos keskiviikkona sais ne postiin asti.
Olipahan niissä hommaa mutta hermo ei mennyt kun kerran, ja vain vähäsen.

Laitan kuvia korteista kunhan kortit on vastaanottajilla perillä. Te muut joille en korttia lähetä voitte sitten ihailla niitä tätä kautta :)

Tänään tapahtui suuri katastrofi. Ei ehkä teille mutta mulle lähes itkun aiheuttanut tilanne. Multa löytyi HARMAA HIUS!!! Hius on muistona ja tallessa jääkaapin ovessa.

Huomiseen!

T: Harmaapää mummeli

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

muistatkos kun lupasin 5 penniä jokaisesta harmaasta hiuksesta jonka kiskotte mun päästä?
nyt olisin kalju :)
sulla alkas muutaman vuoden myöhemmin kuin mulla...

-Maisu- kirjoitti...

Sen takia mä pystynkin irtisanoutua ku oon nyt niin rikas ;)

Terttumarja kirjoitti...

Maisu,
ei harmaita tarvitse pelätä, minä lopetin hiusten värikäsittelyt samaan aikaan kun lopetin palkkatyönkin.
Väriaineet ovat myrkkyä hiuksille.
Eikä ole vielä kukaan mollannut päätäni. :))
Sehän on omani!

-Maisu- kirjoitti...

Rosina: No sä oot mua puolet vanhempi joten sulla saakin olla harmaa pää :)
Itse en ole yli 10v värjännyt hiuksia sen takia koska pelkään että naama turpoaa ja muuta kauheuksia tapahtuu.
Mutta kai se kohta pitää alkaa värjäileen jos näitä harmaita lisää tulee..