24.3.2012

Tahtoo töihin

Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä
Ihmiset tanssii ja taas se soi

Anna lantion pyörii, huuda wou-ou-ou
Kaikki murheet poistaa kunnon rock'n'roll show
Ehkä tänään sun mun olo alkaa helpottua
Ehkä tapaat n jonkun, joka rakastaa sua palkkaa mut



Mun on pakko päästä töihin, katoin jo tänään Supermarjo ja tytöt ja torstaina Viidakon tähtöset.
Oikeesti apua, palkatkaa mut kivaan työpaikkaan. Palkalla ei niin väliä kunhan paikka on sellanen missä viihdyn ja osaan tehdä työni ja työpaikka normaalin työmatkan mittainen.






4 kommenttia:

Sannis kirjoitti...

Mä ihan oikeesti ajattelin kun pelasin tota Veikkauksen uutta EuroJackpottia että mä voittaisin sen 10 miljoonaa niin saisin vaan tehdä loppuelämän just niitä töitä mitä huvittais. Pitäisin vaan jumpat ja sisustaisin ;D

Tsemppiä! Toivotaan että paikka löytyy!

-Maisu- kirjoitti...

Kiitos tsempeistä.

Mä lähen kohta ärrälle ostaan arpoja ja raaputan niistä paljon rahaa ;)

Sannis kirjoitti...

Tulevaisuus turvattu ;D

-Maisu- kirjoitti...

En voittanut mitään. Typerä arpa.