4.11.2012

Kalenteriongelma

Aaaaaaaaaargh, mulla ei oo mitään ideaa blogin joulukalenteriksi, taidatte jäädä ilman ellei nyt joku hyvä idea päähän tule, aikaahan on vielä vajaa neljä viikkoa.
Yksi joululahja on ostettu. Yksi vielä ostamatta. Tänä jouluna jätän väliin ostaa vähäosaselle lapselle lahjan koska rahaa itselläkään ei ole paljon ylimääräistä. Sitten taas kun olen töissä lupaan ostaa.
Joulusuunnitelmia ei ole. Jannen viimeinen työpäivä on 21.12
Jos en ole päässyt töihin enne joulua panostan jouluun, mutta jos olen päässyt niin sitten en.

Joulukorttejakin olen miettinyt. Viime vuoden cd-levy-vessapaperihylsykortit oli menestys joten paineita on keksiä vieläkin hienompi kortti. Tai sitten jätän kokonaan väliin. Valmiskortteja en lähetä, joko itsetehtyjä tai ei ollenkaan.

Miten muuten joulu voi olla taas? Justhan se oli?!!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hienoin joulukortti, tai hauskin, oli sulta se joulutorttu :)

kerran sain oikean piparin,(ei sulta kuiteskaan. eikä postin kautta) joka oli liimattu pahville. se oli kanssa hienosti keksitty. se vaan voi mennä rikki matkalla, tai jopa postipoika syödä...
tai sitten se pysyy ehjänä.
siinä sulle ideata !
Just aattelin että pitäisi tehdä laatikot valmiiksi ajoissa.
ainakin porkkanalaatikkoa aion tehdä.
Joulu tulee yleensä aina yhtä yllättäen.
mikäköhän siinä on?
t. äiti

-Maisu- kirjoitti...

Joo se joulutorttu oli kiva :) Mut en mä samanlaisia enää tee, jotain uutta :)

Sannis kirjoitti...

Mä kans haluan tehdä kortit ite tai sitten en lähetä ollenkaan.
Blogin joulukalenteria en oo älynny edes ajatella. Sulla oli hauska viime vuonna (oliks se viime vuonna?) kun kuvasit ne numerot ympäri kaupunkia. No, saattaa olla että mun pitäis tehdä kalenteri etukäteen tai voi muuten tulla liikaa paineita postailla esim. sinä päivänä kun vauva syntyy :)

-Maisu- kirjoitti...

Joo viime vuonna oli se numerokalenteri :)

Onneks kekkasin yhdestä blogista yhden kivan idean joulumuisamiseen kaikille kivoille ;) Siitä enemmän sit joulun jälkeen .