21.11.2012

Rakas joulupukki

Olen ollut tosi kiltti tämän vuoden. Olen tehnyt lähes joka päivä Jannelle eväsleivät töihin. Kissaakaan en ole suihkuttanut paljoa suihkupullolla. Lintujakin olen alkanut ruokkimaan.
Eli kiltti olen ollut.
Haluan lahjaksi suklaata, kaikki käy paitsi liköörikohvehdit. Lisäksi haluan lahjaksi jonkun lehden tilauksen, seiska käy oikein hyvin. Sitten haluaisin lahjakortteja eri hoitoihin, siis esim. jalkahoito.
Rahakin olisi kiva.
En tarvitse muuta.
Kiitos!

Ps. Työpaikan hankinnassa voisit kans avustaa

4 kommenttia:

Sannis kirjoitti...

Hitsi..mun dear santa postaus odottaa luonnoksissa mutta mä keksin siihen koko ajan lisättävää :) Eikä meidän perheessä oo edes tapana ostella juuri joululahjoja aikuisille..

-Maisu- kirjoitti...

Tää olikin joulupukille osoitettu kirje, ei aikuisille ;)

Kupariseppä kirjoitti...

Tulipahan vaan mieleen kun kattelin tuota suon TIETOJA MINUSTA juttua. Ai miten niin oot REILU? Vaihda siihen mielummin sana: VAJAA =)

-Maisu- kirjoitti...

Höpö höpö :)