31.1.2012

30

Tälläsen löysin muutamista blogeista joten päätin tehdä itse samoin. Kello on nyt 4.07 joten aloitan tämän joskus toiste. Huomenna pitää olla skarppina työhaastattelussa.

jk.on nää suurinosa kyllä niin henk.koht. että taidankin jättää väliin tämän. Anteeksi vain niille miljoonille jotka tätä jo odotti..

Postaus 1 – Esittele itsesi
Postaus 2 – Eka rakkaus
Postaus 3 – Minun vanhemmat
Postaus 4 – Tätä olen syönyt tänään
Postaus 5 – Mitä on rakkaus?
Postaus 6 – Minun päiväni
Postaus 7 – Paras ystäväni
Postaus 8 – Se hetki
Postaus 9 – Uskoni
Postaus 10 – Päivän asu
Postaus 11 – Sisarukseni
Postaus 12 – Käsilaukussani
Postaus 13 – Tällä viikolla
Postaus 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Postaus 15 – Unelmani
Postaus 16 – Eka suudelmani
Postaus 17 – Mieleisin muistoni
Postaus 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Postaus 19 – Kaduttaa
Postaus 20 – Tässä kuussa
Postaus 21 – Toinen hetki
Postaus 22 – Tämä järkyttää minua
Postaus 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Postaus 24 – Tämä saa minut itkemään
Postaus 25 – Ensimmäinen
Postaus 26 – Pelkään
Postaus 27 – Suosikkipaikkani
Postaus 28 – Ikävöin
Postaus 29 – Tähän pyrin
Postaus 30 – Viimeinen hetki

Ei kommentteja: