13.1.2012

Lakuja lakuja, englannin lakuja

Innostuin väkertämään tälläsiä. Jos kiinnostusta on voin näitä antaa teille lukijoille. Nyt on pakko pitää pieni tauko. Sormeen tuli iso rakkula kuumaliimasta. Kokeiltavana on ainakin vielä perus laku (pitää ensin käydä ostoksilla lisää).

Ilmoittele jos kiinnostaa niin laitan postin kautta tulemaan. Väritoiveita saa esittää.







Hiuspampula, pinni, magneetti ja avaimenperä. Magneetit eivät ole vielä valmiit koska tänään lähti Kiinaan tilaus magneeteista, menee hetki kun ovat täälä Suomessa.

6 kommenttia:

kaisa jouppi kirjoitti...

Minä haluaisin tuollaiset ruskeet.
Se on englanninlakuista mielimällini (ellei oteta sitä sinistä pyöreetä pallukkaista lukuun).
Laitan niistä korvikset, eli tarvitsen 2kpl "lakritsia".
Osoitteen laitan tulemaan, jos ei se ole enää tallessa, sekä ohjeet, kuinka maksan postimaksun ja tollasen.
(JOS niitä joskus liikenee enemmänkin, niin minä kyllä otan vastaan. Ruskeita. Tekisin myös helmet).


Tosi makee idea!

-Maisu- kirjoitti...

Ei ole enää osoitetta tallessa joten laita sen mun sähköpostiin marja@netti.fi

Eli 2kpl ruskeita lakuja (ei siis muuta kun nuo lakut, hommaat itse ne "korvikset" niihin?)

Halutko ne tuon kokoisina? Nuo ovat n.2cmx2cm

kaisa jouppi kirjoitti...

Joo, 2 kappaletta ja just 2x2 kokoisina.
Itte hommaan ne "korvikset".
Jos sulle jää tosiaan niitä ruskeita joskus niinpaljon "ylimääräsiäkin", että niistä tulis kaulakoru (sen ei tartte olla pitkä, mutta kaula, johon se tulee, on hiukkasen paksuhko)niin lähetä mulle, minä mielelläni ostan.
Kiitos :D

(Mä lähetän Magnuksen sähkiksellä osotteen, kun omalla en nyt justiin voi).

Anonyymi kirjoitti...

HIENOJA! mistäs sain idean?
mäkin voisin ottaa tollaset pampulat. mut ei tarvi lähettää.

uusi ammatti, kenties :) ainakin sivubisnes. äiti

-Maisu- kirjoitti...

Sain idean kun näin eräässä blogissa tälläsiä magneetteja tehtynä jostain savesta/muovailuvahasta.

Minkä väriset pampulat?

Anonyymi kirjoitti...

vihreät....