6.7.2012

Palleroita pulleroita



Nää on ne pallerot ja mä oon se pullero.
Ikeassa käytiin ja Honkkarissa. Honkkarista ostin vasemman reunimmaisen pallon värisen pitkän topin ja keskimmäisen punasen värisen pitkähihasen, 5€/kpl. Lisäksi ostin Snöreniä, ai että lapsuus tuli mieleen. Solmuja piti tehdä syödessä, letittää ei ehtinyt kun himo oli ni kova ja Jannelle piti heitellä niitä sohvalle.
Jannen pyörän takakumikin puhkes, honkkarista pumppu ja pari kertaa piti matkalla pumpata nii päästiin kotiin saakka.
Ikeasta ostettiin vaan noi pallerot ja hodareita (huom. monikkomuoto) Jannelle ja limsat molemmille.
Citymarketista Malmilta haettiin grillattavaa ja Mäkistä alkupalat. Tosin grillaaminen jäi huomiselle työläisen nukahdettua sohvalle.
Nyt taitaa tämä sairauslomalainen nukahtaa. Lääkitystä taas lisättiin, siis suurennettiin joten innolla odotan miten nämä lääkkeet tepsii.
Jep. Olen edelleen hullu, vaikka mun kilppari onkin vajaaksi tullut. Kaikki oireet ei selity pelkästään kilpirauhasen vajaatoiminnalla.
Mikäs näitä lääkkeitä on napsiessa, onneksi on halpoja ja kuulemma mun olis mahdollisuus saada Kelasta rahat lääkkeisiin tai jotain sellasta. Mutta nyt ostin uudet lääkkeet niin 3,90€. En jaksa alkaa "tappeleen". Tai ehkä pitäs, kiusallaan. Eivät ole vielä tehneet mulle uutta päätöstä sairausloman rahamäärästä. Ikäviä ihmisiä siellä. Mä haluun rahaa.

Ei kommentteja: