15.7.2012

Yksinäistä

Janne on joka vuotisella kalastusreissulla Föglössä, Ahvenanmaan lähellä. Lähti myöhään perjantai iltana ensin isän ja äitin luo yöksi ja sieltä ne sitten isän, siskon ja siskon avopuolison kanssa lähtivät aamulla aikaisin ajamaan kohti kala-apajia. Keskiviikko iltana tulevat kotiin.
Mulla on niin tylsää ja yksinäistä. Kuten olen jo aikasemmin todennut en tykkää olla yksin kotona.
Mutta kyllä mä pärjään. Anopin olen käskenyt pysyä kuulolla jos mulle tulee joku hätä niin hän tulee mua auttamaan :) Listaampas tähän sattumuksia mitä muistan, mitä silloin kun Janne on pois on sattunut.
* makuuhuoneen ikkuna temppuili, ei mennyt kiinni ja ulkona kauhea syysmyrsky. ei saanut Jannekaan helpolla sitä kiinni kun kotiin tuli.
* orava tuli avoimesta parvekkeen ovesta sisään ja kissa saalisti sen mutta orava pääsi pakenemaan takasin pihalle
* lepakko tuli yöllä sisälle. kissa oli sen parvekkeelta pyydystänyt. se yö oli elämäni tähän saakka kauhein yö. aamupäivällä kun olin töissä kävivät anoppi ja appi heittämässä lepakon pihalle.
* naapurit riiteli niin että luulin heidän tulevan seinän/oven läpi
* kissa toi mehiläisen suussa sisälle ja tein hienon viritelmän mehiläisansan keskelle eteistä, mehiläinen pääsi Jannen tultua kotiin elävänä vapauteen
* on näitä enemmänkin mutta en nyt muista.

Ei kommentteja: