26.10.2012

Ja voittaja on....

 
Et oo tosissas, ei kai mun taas tarvi olla virallinen valvoja?!!


                                    No okei, mä tarkistan, on siellä yhdeksän lappua joissa on nimi.


 
Ota kans sit jonku kivan lappu, noh eihän ne osallistujat ollutkaan muutakun kivoja joten helppo homma.

 
ONNEA!!!

 
Mitä, vielä jatkuu. Päätit sitte arpoa lohdutuspalkinnon. No ihan oikein, on tää niin kivaa homaa tämä virallisena valvojana oleminen.


                                                                           ONNEA!!!



Paljon onnea siis Kuparisepälle ja Kirsille. Jälkimmäinen kun laittaa uuden osoitteensa mulle niin laitan paketin ensiviikolla matkaan. Kuparisepän osotteen tiedänkin vaikka niin vannoin että ikinä en sille enää mitään lähetä mutta kai se on pakko ;)

ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. Jep, taas on yks seinälaatta irronnut.

9 kommenttia:

kaisa jouppi kirjoitti...

Runsaasti, mutta paljon onnea Kuparisepälle ja Kirsille! :D

Terttumarja kirjoitti...

Olipa taas mainiot kuvat, Murikas kelpaisi vaikka
Viralliseksi Valtakunnan Vaalivalvojaksi. :))
Onnittelut voittajille!
Ja hyvää jatkoa bloginpitäjälle.

Sannis kirjoitti...

No miten hemmetissä mä oon missannu koko arvonna. Jumaleissön! Seuraavalla kerralla sit mukana :) Mietin et pitäiskö arpoa kans..se vois olla kivaa!

-Maisu- kirjoitti...

Mulla on tälläsiä pieniä arvontoja (ite hommaan palkinnot). Toista se on muiden blogeissa joissa on kaikenmaailman lahjakortteja ym. Siis nää "mainosblogit".

-Maisu- kirjoitti...

Rosina: Ehkä se vois mennä loton viralliseksi valvojaksi ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvin osas Murikas homman hoitaa :D
Vaikka ei minun nimi tullukaan niin meidän perheeseen kuitenkin..Lasse saa jännityksellä odotella mitä posti tuo :D
*Kati*

-Maisu- kirjoitti...

Joo Murkku ja Janne hoitaa nää arvonta hommat :)
Mä joudun ostaan uuden palkinnon, se hävis kaapista :O !!!!

Kupariseppä kirjoitti...

Kiitti. Suklaalevystä en kerennyt montaa palaa syödä, kun kolme hyeenaa oli heti haaskalla. Chilipähkinät ja lakut lähtee varmaan mukaan yövuoroihin.

-Maisu- kirjoitti...

kolme hyeenaa :D